Industrie
- E-commerce
Locație
- Bacău, RO
Servicii oferite
- Identitate Brand
- Design Site Web
- Dezvoltare Site WordPress
- Creare Conținut SEO
- Campanii de Digital Marketing
- Mentenanță și Întreținere
01.
Cerințele proiectului
Anvelopela este un magazin e-commerce specializat în vânzarea de anvelope care are ca audiență exclusiv femeile șofer. Site-ul permite clienților să caute anvelope după marcă, dimensiune, sezon sau tip de vehicul și să le comande online cu montaj sau livrare gratuită. Site-ul include și un blog cu sfaturi utile despre cum să alegi și să întreții anvelopele potrivite pentru nevoile tale.
Fondatorii Anvelopela au avut nevoie de o soluție completă pentru a-și lansa afacerea pe piața online, care să includă următoarele elemente. Crearea identității de brand – un logo simplu, dar modern. Site-ul web să aibă o funcție de căutare avansată, care să permită clienților să găsească rapid anvelopele potrivite pentru mașina lor, în funcție de dimensiuni, sezon, marcă sau model.
Digital Boost a folosit tehnologii moderne și soluții inovatoare pentru a realiza un site web funcțional, atractiv și optimizat pentru motoarele de căutare. Totodată, Digital Boost a avut ca obiectiv să crească vizibilitatea, traficul și conversiile site-ului Anvelopela pe piața online.
02.
Abordarea noastră
Pentru a atinge toate obiectivele proiectului, am început cu o cercetare amănunțită a publicului țintă prin a ne asigura că înțelegem exact nevoile femeilor atunci când caută anvelope online. Acest aspect a fost deosebit de important pentru a dezvolta o experiență personalizată și relevantă pentru această categorie de clienți.
Totodată, echipa Digital Boost a analizat concurența dar și cuvintele cheie relevante pentru domeniul anvelopelor. Această analiză ne-a permis să identificăm oportunitățile de diferențiere și să propunem soluții inovatoare pentru ca Anvelopela să se distingă pe piață. Pe baza acestei analize, am conceput o strategie de conținut SEO care a inclus optimizarea tehnică a site-ului, crearea de articole informative și persuasive pentru blog, implementarea de meta tag-uri, link-uri interne și externe și integrarea de elemente multimedia.
În ceea ce privește campania de digital marketing, am adoptat o abordare cuprinzătoare, folosind diverse canale sociale, e-mail marketing, Google Ads pentru a promova site-ul Anvelopela și a atrage potențiali clienți.
Rezultatele proiectului au fost impresionante: site-ul Anvelopela a înregistrat un impact imediat asupra numărului de vizitatori, a ratei de conversie și a vânzărilor în primele luni după lansare.
03.
Rezultatele proiectului
Date colectate în primele 3 luni de la lansare.