13 august 2020

10 semne că probabil ai nevoie de un site web nou

Transformă-ți website-ul într-o experiență online de succes! Descoperă cele 10 semne că ai nevoie de un site web nou pentru a atrage clienți noi.

Linkedin
WhatsApp

Deci, ai un site web nou – bine ai venit pe Internet! Dar cât de mulțumit ești cu el, în realitate?

Într-o eră în care obiceiurile utilizatorilor evoluează rapid și tehnologiile noi fac senzație pe internet, este esențial să fii la curent și să ții pasul cu aceste transformări. Dacă te întrebi cum să îți dai seama dacă site-ul tău are nevoie de o reîmprospătare sau chiar de o nouă abordare, ai ajuns în locul potrivit.

La Digital Boost, știm că un site de succes înseamnă mult mai mult – nu trebuie doar să arate bine, ci mai ales să funcționeze bine și să îndeplinească obiectivele afacerii tale. Din fericire, suntem aici să te ajutăm.

Dacă încă te simți nesigur, iată 10 semne evidente că ai nevoie de un site web nou.

 

1. Site-ul tău nu este responsive

Dacă site-ul tău nu se ajustează corect la diferite dispozitive și dimensiuni de ecrane, atunci este momentul să iei în considerare o schimbare.

Un design web responsiv ar trebui să asigure faptul că site-ul tău se afișează corect pe diferite dispozitive și că o experiență memorabilă pentru utilizatori este transpusă pe fiecare ecran, fie că este vorba de un PC desktop, laptop, tabletă sau telefon mobil.

Cel mai important, conform datelor recente, utilizarea pe dispozitive mobile depășește rapid utilizarea pe desktop ca modalitate de navigare pe web, cu peste 60% dintre utilizatori folosind smartphone-uri.

Acum mai mult ca niciodată, nu-ți poți permite să îndepărtezi clienții doar din cauza unui site incompatibil cu dispozitivele mobile.

Vezi aici cum Digital Boost a îmbunătățit experiența utilizatorilor pe telefonul mobil pentru Primstop.

primstop website laptop screen - 10 semne ca probabil ai nevoie de un site web nou

 

2. Încărcarea durează o veșnicie

Conform acestui studiu, 47% dintre consumatori se așteaptă ca o pagină să se încarce în 2 secunde sau mai puțin. Merită menționat și faptul că 40% dintre consumatori vor decide să părăsească un site care durează mai mult de 3 secunde pentru a se încărca. Soluția este evidentă – pentru a-ți ține vizitatorii pe site, trebuie să te asiguri că acesta se încarcă instantaneu. Dacă site-ul tău durează o veșnicie să apară pe ecran, este momentul să te gândești la unul nou. Din fericire, aici la Digital Boost, una dintre prioritățile noastre majore este să ne asigurăm că viteza site-ului tău este unul dintre principalii indicatori de performanță.

Dacă site-ul tău este prea lent, să fim sinceri – pierzi foarte mult. Cel mai probabil pierzi clienți potențiali și afectezi rezultatele algoritmului Google.

Descoperă aici cum am construit un website super rapid pentru Platonic Forms.

Site-ul www.platonicforms.com pe desktop - Platonic Forms - 10 semne că probabil ai nevoie de un site web nou

 

3. Rata ta de respingere este foarte mare

În primul rând, ce este rata de respingere și de ce ar trebui să-ți pese de ea? Potrivit celor de la Google, o respingere reprezintă o sesiune doar pe o singură pagină de pe site-ul tău.

Este o chestie rea? Ei bine, dacă succesul site-ului tău depinde de faptul ca utilizatorii să intre pe mai mult de o pagină, atunci da, o rată mare de respingere este un lucru negativ.

Există numeroase motive pentru care rata ta de respingere este mare, cum ar fi experiența greoaie a utilizatorului, conținutul ilegibil, designul neatractiv sau funcționalitatea defectuoasă. Din fericire pentru tine, un nou website te poate ajuta în toate aceste aspecte.

 

Citește și: Am nevoie de un website nou? De ce?

 

4. Website-ul actual nu se aliniază cu identitatea ta de brand

Ai trecut recent printr-un proces de rebranding și site-ul tău actual nu reflectă acest lucru? E destul de simplu – ai nevoie de unul nou. Dacă site-ul tău nu corespunde noii tale imagini de marcă, poți transmite un mesaj confuz către vizitatori. O actualizare a designului pentru a reflecta corect valorile și personalitatea brandului tău poate face diferența în atragerea publicului potrivit.

Aici poți vedea cum am ajutat Anvelopela să-și reprezinte brandul pe site-ul lor.

Site-ul www.anvelopela.ro website mobil -

 

5. Pur și simplu nu arată bine

Cea mai importantă întrebare: ești mulțumit de site-ul tău? Te mândrești cu el? Crezi că oferă o impresie corectă despre afacerea ta? Nu? Atunci trebuie să investești într-un website nou.

Un design frumos și atrăgător este esențial în captarea atenției vizitatorilor. Potrivit unui studiu realizat de Adobe, 66% dintre consumatori preferă site-urile cu design plăcut și aranjat, iar aspectul vizual contează în alegerea lor.

 

6. Navigația și harta site-ului sunt confuze

Îi spunem Experiență a Utilizatorului (UX) proastă și o vedem frecvent: navigația site-ului prea complicată, conținut ascuns și inaccesibil, lipsa apelurilor la acțiune sau ierarhie clară a secțiunilor.

Dacă toate acestea îți sună cunoscut, nu mai ai timp de pierdut și ar trebui să te gândești la un redesign al website-ului imediat. Îmbunătățind site-ul tău pentru a fi mai intuitiv, cu un flux de informații fără întreruperi, vei obține rezultate în scurt timp.

Vezi proiectul nostru pentru Schimb-anvelope și cum ne-am concentrat pe o experiență ușoară a utilizatorilor.

Site-ul https://schimb-anvelope.ro/ pe laptop - Schimb Anvelope - 10 semne că probabil ai nevoie de un site web nou

 

7. Nu poți actualiza conținutul singur

Nu ne putem imagina nimic mai chinuitor decât asta – să nu poți face actualizări pe website-ul tău fără să-ți golești portofelul plătind un specialist IT nu e în regulă.

Chiar dacă ar fi doar pentru a evita această frustrare, merită să iei în considerare un site nou cu un sistem de administrare a conținutului adecvat și ușor de folosit.

La Digital Boost, ne asigurăm că partea din spate a fiecărui site pe care îl construim este simplă și intuitivă. De asemenea, oferim un serviciu de SiteCare care te ajută să menții site-ul tău WordPress la înălțime.

 

Citește și: Cât durează design-ul și dezvoltarea unui site web?

 

8. Ești în urma industriei tale

Menținerea imaginii brandului tău pe fiecare canal poate face o diferență semnificativă în a te menține în fața competiției.

Când vine vorba de site-ul tău, păstrarea lui actualizat și în concordanță cu tendințele recente cu siguranță te va ajuta să fii mereu în față.

 

9. Nu te poziționezi bine în Google

Cu siguranță ai auzit până acum despre SEO. Așa cum explică Google, optimizarea pentru Motoarele de Căutare (SEO) este adesea despre realizarea de modificări minore la părți ale site-ului tău.

Văzute individual, aceste schimbări pot părea îmbunătățiri mici, dar când sunt combinate cu alte optimizări, pot avea un impact semnificativ asupra experienței utilizatorului și performanței site-ului tău în rezultatele organice ale căutărilor.

Adevărul este că multe dintre punctele menționate mai sus vor afecta modul în care site-ul tău se poziționează în căutările de pe Google. Cu toate acestea, aceasta este o problemă ușor de rezolvat cu un site nou, deoarece la Digital Boost, SEO-ul este una dintre principalele noastre priorități.

Aici poți vedea cum am construit un site pentru Obie Platon și i-am ajutat să îmbunătățească poziționarea lor generală în Google.

Site-ul https://obieplaton.com/ pe mobil

 

10. Pur și simplu simți că vrei o schimbare

Cel mai important, trebuie să-ți asculți instinctul. Dacă ai această senzația că website-ul tău are nevoie de o actualizare, cel mai probabil chiar așa este.

Hai să vezi cum te putem ajuta, contactează-ne.

Scris de Oprea George

Ai putea fi interesat și de:

Webinar: Cazuri de Succes

Rezervă un loc gratuit

Completează formularul de mai jos pentru a te înscrie la webinar.


Datele tale personale sunt necesare pentru a te informa despre webinare și pentru a primi conținut relevant. Poți să te dezabonezi în orice moment. Pentru informații despre cum să te dezabonezi, precum și despre practicile noastre de confidențialitate și angajamentul nostru de a proteja intimitatea ta, te rugăm să consulți Politica noastră de Confidențialitate. Prin înscrierea la webinarele noastre, ești de acord cu utilizarea datelor tale în scopurile menționate mai sus.

Webinar: Subvenții și Finanțări

Rezervă un loc gratuit

Completează formularul de mai jos pentru a te înscrie la webinar.


Datele tale personale sunt necesare pentru a te informa despre webinare și pentru a primi conținut relevant. Poți să te dezabonezi în orice moment. Pentru informații despre cum să te dezabonezi, precum și despre practicile noastre de confidențialitate și angajamentul nostru de a proteja intimitatea ta, te rugăm să consulți Politica noastră de Confidențialitate. Prin înscrierea la webinarele noastre, ești de acord cu utilizarea datelor tale în scopurile menționate mai sus.

Webinar: Beneficiile Digitalizării

Rezervă un loc gratuit

Completează formularul de mai jos pentru a te înscrie la webinar.


Datele tale personale sunt necesare pentru a te informa despre webinare și pentru a primi conținut relevant. Poți să te dezabonezi în orice moment. Pentru informații despre cum să te dezabonezi, precum și despre practicile noastre de confidențialitate și angajamentul nostru de a proteja intimitatea ta, te rugăm să consulți Politica noastră de Confidențialitate. Prin înscrierea la webinarele noastre, ești de acord cu utilizarea datelor tale în scopurile menționate mai sus.

Webinar: Introducere în Proiectul de Digitalizare

Rezervă un loc gratuit

Completează formularul de mai jos pentru a te înscrie la webinar.


Datele tale personale sunt necesare pentru a te informa despre webinare și pentru a primi conținut relevant. Poți să te dezabonezi în orice moment. Pentru informații despre cum să te dezabonezi, precum și despre practicile noastre de confidențialitate și angajamentul nostru de a proteja intimitatea ta, te rugăm să consulți Politica noastră de Confidențialitate. Prin înscrierea la webinarele noastre, ești de acord cu utilizarea datelor tale în scopurile menționate mai sus.